Studio Company of Heroes Relic Entertainment propouští 121 zaměstnanců v rámci restrukturalizace a zajištění úspěchu klíčových franšíz

Studio Company of Heroes Relic Entertainment propustilo 121 zaměstnanců a tvrdí, že škrty jsou součástí snahy o restrukturalizaci studia a zajištění „maximálního úsilí“ při tvorbě „klíčových franšíz“.

„Společnost Sega je ve zdravé finanční situaci a je i nadále plně odhodlána podporovat a investovat do studia Relic Entertainment a franšíz, které má na starosti, včetně kritiky oceňované série Company of Heroes,“ uvedla mateřská společnost Relic Sega. „Jsme přesvědčeni, že po této nezbytné restrukturalizaci bude studio v silné pozici, aby mohlo pokračovat v poskytování vynikajících zážitků hráčům po celém světě.

„Dělat takováto rozhodnutí je nesmírně obtížné a jako studio, které si váží svých lidí a je hrdé na kulturu, kterou si vypěstovalo, se soustředíme na podporu odcházejících zaměstnanců pomocí služeb pro změnu kariéry a odstupného. Rádi bychom každému z nich co nejsrdečněji poděkovali za podíl, který sehráli na tom, že projekty společnosti Relic Entertainment dosáhly celosvětového věhlasu.

Relic má ve skutečnosti pouze dva „klíčové tituly“: Kromě krátké odbočky pro Age of Empires 4 v roce 2021 je to už 12 let, co studio vydalo hru, která nebyla Warhammer 40 000: Dawn of War nebo Company of Heroes. Všechny tyto hry byly dobře přijaty kritikou i komerčně, s výjimkou nejnovějšího titulu Company of Heroes 3, který vyšel v únoru.

Company of Heroes 3 se nám i přes některé jasné problémy docela líbila a v naší 82% recenzi jsme ji označili za „velkolepou RTS, která dokáže zazářit, i když hlavní kampaň ne“. Na Steamu se však potýká se „smíšeným“ hodnocením a „převážně negativními“ recenzemi uživatelů z poslední doby, od hráčů nespokojených se vším od technického stavu hry až po přítomnost mikrotransakcí a nedostatek nového obsahu. Konzolová verze Company of Heroes 3 má vyjít 30. května.

Generální ředitel Relicu Justin Dowdeswell a provozní ředitelka Heidi Eavesová poskytli více informací o zdůvodnění propouštění v e-mailu zaslaném zaměstnancům Relicu (prostřednictvím sítě LinkedIn), v němž uvedli, že uplynulý rok byl pro studio „neuvěřitelně obtížný“. „Kombinace výrazných zpoždění projektů, rychle rostoucích nákladů, vysoké inflace a výkyvů směnných kurzů měla na naše podnikání kombinovaný negativní vliv,“ napsali. „V důsledku toho se měřítko úspěchu pro studio naší velikosti zvýšilo, a to zvýšilo tlak na naše tituly, aby uspěly na stále konkurenčnějším trhu.

„Všechny tyto faktory nás společně se společností SEGA vedly k rozhodnutí podstatně zmenšit velikost našeho studia a přeorientovat naše úsilí. Budeme i nadále podporovat naše klíčové tituly, včetně Company of Heroes 3, a naše nadcházející projekty, abychom zajistili, že budou pro nás úspěšné. Věříme, že učinit toto velmi obtížné rozhodnutí nyní pomůže zajistit našemu studiu a našemu podnikání silnou budoucnost.“

Proč propustilo studio Relic Entertainment 121 zaměstnanců?

Relic Entertainment propustilo zaměstnance v rámci snahy o restrukturalizaci studia a zajištění „maximálního úsilí“ při tvorbě „klíčových franšíz“.

Jaké jsou plány společnosti Sega ohledně studia Relic Entertainment?

Společnost Sega je ve zdravé finanční situaci a plně odhodlána podporovat a investovat do studia Relic Entertainment a jeho klíčových franšíz, včetně série Company of Heroes.

Jak bude studio Relic podporovat odcházející zaměstnance?

Relic Entertainment se zaměří na podporu odcházejících zaměstnanců pomocí služeb pro změnu kariéry a poskytování odstupného.