Dragon’s Dogma 2: JRPG Obřích Rozměrů se Blíží!

Očekávání kolem hry Dragon’s Dogma 2, pokračování oblíbeného JRPG, dosahuje vrcholu. Hideaki Itsuno, hlavní tvůrce hry, ve svých nedávných vyjádřeních pro magazín Play odhalil zajímavé detaily o vývoji této očekávané hry. Itsuno s lítostí přiznává, že fanoušci museli čekat na pokračování nezvykle dlouho, což je situace, za kterou se cítí odpovědný.

Práce na Dragon’s Dogma 2 začala téměř ihned po vydání prvního dílu, avšak cesta k jejímu dokončení byla plná výzev. Itsuno a jeho tým chtěli vytvořit hru, která by nejen navázala na úspěch prvního dílu, ale také ho překonala. Hráči se mohou těšit na svět, který je oproti původnímu Dragon’s Dogma dvojnásobně rozsáhlejší. Tento fakt sám o sobě slibuje množství nových dobrodružství a objevů.

Dalším lákadlem jsou inovativní nápady a herní mechaniky, které byly integrovány do hry. Itsuno zdůrazňuje, že tým se nezalekl ani těch nejnáročnějších výzev a snažil se vložit do hry vše, co by mohlo obohatit herní zážitek. Výsledkem je široká škála unikátních herních prvků a příběhových zvratů.

Dragon’s Dogma 2 má být vydáno na PC, PS5 a Xbox Series X/S dne 22. března 2024. Vzhledem k předchozím odkladům v herním průmyslu se fanoušci modlí, aby nedošlo k dalšímu posunutí data vydání. Vzhledem k Itsunově odhodlání a vášni, kterou do hry vložil, existuje naděje, že Dragon’s Dogma 2 splní očekávání a stane se hitem roku 2024.